Light & Fresh

Personlig inredning för dig och mig

Favoritprodukter del 4

Kategori: Inredning

En annan favoritmöbel jag har från Svenssons i Lammhult är den här två-färgade bokhyllan "Counter Balance".
Bokhyllan är av ekfanér och avdelare i vitlack och kan användas längs väggen eller som en schysst rumsavdelare. Counter Balance finns i två storlekar. Den på bilden är den större varianten och den har en bredd på 120 cm, en höjd på 180 cm och ett djup på 30 cm. Finns även helvit. Den ser enkel, modern, lekfull och cool ut.
 
När mina "Billy-bokhyllor" från IKEA inte längre orkar stå själva kommer denna bokhylla pryda mina väggar. Det ända negativa som jag ser det med bokhyllan är att den inte står så stabilt halvtom. Så den passar inte bland vilda barn eller stora hundar som kan välta bokhyllan. Men annars är den helt perfekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: